0118 23 60 03   contact@3opmaat.nl         Volg ons:            

Klachten

Klachtenprocedure

We vinden het heel vervelend als je een klacht hebt over onze dienstverlening. Als je een klacht hebt, willen we je vragen om contact met ons op te nemen. We gaan dan je klacht bekijken en komen met een oplossing. Zodra we je klacht hebben ontvangen, sturen we je daar een bevestiging van. Binnen 14 dagen na het ontvangst van je klacht beantwoorden we deze. Als we meer tijd nodig hebben om je klacht te behandelen, geven we dit aan.

Bemiddeling

We zijn aangesloten bij Stichting Webshop Keurmerk. Zij kunnen bemiddelen in een geschil. Neem hiervoor contact op met Stichting Webshop Keurmerk

Geschillencommissie

Doordat we aangesloten zijn bij Stichting Webshop Keurmerk, kan je ook gebruik maken van de geschillencommissie. Neem hiervoor contact op met Stichting Webshop Keurmerk

 

Vorige pagina   Startpagina   Mijn account